twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

luni, 8 noiembrie 2010

Catalin Botezatu - spectacol de neimaginat

       Rabdarea creatorului de moda Catalin Botezatu a ajuns la limita. Satul de oamenii si presa care se baga in viata lui, inventand povesti sau comentand aspecte din viata lui, Botezatu s-a pierdut cu firea ieri, dupa ce a vazut ca pe Kanal D, in emisiunea moderata de Madalin Ionescu, este dezbatut subiectul "Uite cine-i tine de urat lui Botezatu!".
       Designer-ul a intrat in direct, la telefon, unde, nu doar ca a vorbit necenzurat, ci l-a amenintat pe Madalin Ionescu ca va plati pentru raul pe care i-l face.
      "Ce va f**e grija de viata mea? Nu sunt bulangiu! Am o gramada de femei in viata mea. Lipsa de rating va face sa cautati barfe de genul asta? Nu va mai permit sa va bagati in viata mea! Nu am voie la un sofer? Am avut un infarct si nu am voie sa ridic nici macar un kilogram. Am fost sunat sa fiu intrebat ce se intampla, dar ati dat materialul asta pentru ca nu am vrut sa vin la tine in emisiune, Madalin?! Ce vrei sa insinuezi cu filmuletul asta? Faceti insinuari de felul asta pentru ca nu am vrut sa va dau bani ca sa nu il dati pe post. Sunteti lipsiti de orice educatie, eu muncesc nu stau ca voi cu o casca in ureche. Filmul asta dovedeste ca sunteti extrem de complexati. Lipsa de subiecte si de rating va transforma in niste monstri. Sa va fie rusine ca vreti sa faceti rating cu orice pret! Aveti familie si copii, exista un Dumnezeu si veti plati pentru tot ce faceti. Daca sunt vazut cu un barbat il f*t p-ala, daca sunt vazut cu o femeie, o f*t p-aia, inventati subiecte pentru rating. Vreti sa imi iau soferita, ca sa nu mai fiu barfit? Tu te crezi mai destept ca arati astfel de imagini? Ai grija, Madalin, ca vei plati pentru toate astea!", a tipat in telefon Catalin Botezatu
        Spectacolul oferit de Botezatu a continuat si la "Un Show Pacatos", unde a explicat de ce a folosit vocabularul vulgar in emisiunea lui Madalin Ionescu.
       "Daca as fi "bulangiu", as spune. Daca fac ceva imi asum si o fac pe fata, pentru ca nu mi-e teama de nimic. Care ar fi problema, ipotetic vorbind, daca as zice: "Da, domnule, sunt bisexual" Ce s-ar intampla? Poate doar le-as da satisfactie unora care au spus asta tot timpul. As avea si mai mare succes, asta cu siguranta, dar nu vad rostul unor astfel de declaratii neadevarate. M-am enervat pentru ca nu este vorba numai despre mine, eu nu pot trai singur, oamenii care apar langa mine au de suferit... Eu sa ma duc la ala in emisiune? Never, ever! Nu m-am dus la "Acces direct", cand era prezentata de el, pentru ca am considerat-o foarte proasta. De cand e Simona a fost si ma voi mai duce, pentru ca este foarte tare emisiunea", a declarat designerul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu